Žáci 8. ročníku měli za úkol si v rámci hodiny chemie zopakovat chemické pomůcky podle obrázku aparatury. Dostali obrázek s danou aparaturou, který nejen překreslovali, ale také museli jednotlivé části popsat a zjistit jejich cenu. Tento projekt měl originální nádech, protože namísto tradičního papíru žáci použili papírové nákupní tašky.
Během práce žáci používali tablety, které jim umožnily snadno vyhledávat informace o jednotlivých pomůckách. Pro každou pomůcku museli zjistit její účel a cenu, a na závěr spočítat celkovou cenu celé aparatury. Pomůcky, jako například kádinky, filtrační nálevky nebo kahany, byly podrobně popsány a jejich ceny se pohybovaly v řádu desítek až tisíců korun.
Žáky práce velmi bavila. Příležitost pracovat s tablety a kreativně zpracovat chemické pomůcky na tašky je nadchla. Navíc se procvičili nejen v chemii, ale i v používání technologií a výpočtech. Výsledek? Tento interaktivní projekt ukázal, že chemie nemusí být nudná, ale naopak může být zábavná a kreativní.